پایگاه اطلاع‌رسانی قرارگاه امیرعباس فضلعلی

هر مجموعه انجمن های اسلامی در هر کجای کشور، یک سنگر فرهنگی و فکری است.«مقام معظم رهبری»
پایگاه اطلاع‌رسانی قرارگاه امیرعباس فضلعلی

قرارگاه محلی است که در آن افسران جوان جنگ نرم گرد هم می‌آیند تا اطلاعات خود را در مباحث اعتقادی، اخلاقی و تشکیلاتی بالا ببرند. قرارگاه انجمن های اسلامی ناحیه 3 کرج در سال 91 با عنوان قرارگاه حضرت علی‌اکبر(ع) در مقطع راهنمایی و با نام حضرت میثم تمار در مقطع دبیرستان، شروع به کار کرد. مربی و مسئول این دو قرارگاه از ابتدای تشکیل به فارغ التحصیل انجمنی، نیروی ارزشی، نخبه و خدوم انقلاب اسلامی، برادر "امیرعباس فضلعلی" سپرده شد. این شهید بزرگوار در طول کمتر از دوسال، فراتر از وظیفه ی خود فعالیت‌های مثمر ثمری در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی انجام داد و سرانجام در روز 22بهمن سال 1392همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که مشغول آماده‌سازی غرفه‌های فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز بود، دچار سانحه‌ی برق گرفتگی شده و به ملکوت اعلی پیوست. از آن پس به پاس خدمات و تلاش های بی‌وقفه‌ی آن فعال جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی، قرارگاه های تحت مسئولیت ایشان، به عنوان قرارگاه «امیرعباس فضلعلی»، مقطع جدیدی از فعالیت خود را آغاز کرد. انشاءالله همه‌ی ما ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشیم.
پس از وقایع اتحادیه انجمن اسلامی البرز در مرداد سال93 و اخراج نیروهای ارزشی توسط ابوالحسن معظمی گودرزی، قرارگاه زنده یاد امیرعباس فضلعلی، به عنوان یک قرارگاه فرهنگی مستقل، فعالیت خود را ادامه داد و به یاری خداوند متعال این روند را ادامه خواهد داد.

نوای عشق
آخرين نظرات

باز هم اتحادیه و نگرانی های ما...

سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ق.ظ

امروز اتحادیه انجمن های اسلامی استان البرز پس گذشت بیش از 14 ماه از شروع مسئولیت آقای ابوالحسن معظمی گودرزی،حتی یک روز، بدون تنش، ناراحتی و تشویش نبوده است.

شروع مدیریت، با اختلاف افکنی میان نیروها، پس از آن و در مرحله ی بعد اخراج تنها نیروهای آشنا به کار تشکیلاتی، نارضایتی دانش آموزان، مربیان، فارغ التحصیلان و... از اتحادیه ای با مسئولیت ایشان، گوشه ای از بحران های این مدت اتحادیه البرز است.

هرچه زمان میگذرد، صدق سخنانی که آن زمان از سوی مقامات مسئول نادیده گرفته شد، بیشتر آشکار شده و ضرری که به دانش آموزان و نخبگان فرهنگی عرصه ی دانش آموزی وارد میشد، بیشتر خود را نشان میدهد.

نیرویی که میشد در حوزه ی خودش، از او بهره های فراوان برای انقلاب برد، امروز به شخصیتی مبدل گشته که نیروهای انقلابی با او به مخالفت برمیخیزند و او در برخورد با آنان، ناخواسته از شیوه هایی استفاده میکند، که تا پیش از آن، به قطعیت به کار بردن این شیوه ها را برای سرکوب صدای مخالف، درست نمیدید . اما امروز به گونه ای قدم برمیدارد، که هرکس دلسوز و دغدغه مند اتحادیه باشد، از نظر او باید حذف شود.

به نظر میرسد بهتر است بیش از هر موقع دیگری، تا بیش از این کار از کار نگذشته و ماهی های دریا نمرده اند،ایشان ماهی اش را از آب بگیرد و کار اتحادیه را به اهلش واگذار کند.اینگونه میتواند چهره ی خدوم خود را حفظ کند.

اما در غیر اینصورت، به نظر میرسد آینده ی کاری خوبی برای اتحادیه البرز و شخص ایشان، متصور نباشد...

ای کاش مسئولانی که برای کاری مناسب نیستند، طبق بیان معصومین عمل کرده و خود، مسئولیت را به اَصلح واگذار کنند...

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">