پایگاه اطلاع‌رسانی قرارگاه امیرعباس فضلعلی

هر مجموعه انجمن های اسلامی در هر کجای کشور، یک سنگر فرهنگی و فکری است.«مقام معظم رهبری»
پایگاه اطلاع‌رسانی قرارگاه امیرعباس فضلعلی

قرارگاه محلی است که در آن افسران جوان جنگ نرم گرد هم می‌آیند تا اطلاعات خود را در مباحث اعتقادی، اخلاقی و تشکیلاتی بالا ببرند. قرارگاه انجمن های اسلامی ناحیه 3 کرج در سال 91 با عنوان قرارگاه حضرت علی‌اکبر(ع) در مقطع راهنمایی و با نام حضرت میثم تمار در مقطع دبیرستان، شروع به کار کرد. مربی و مسئول این دو قرارگاه از ابتدای تشکیل به فارغ التحصیل انجمنی، نیروی ارزشی، نخبه و خدوم انقلاب اسلامی، برادر "امیرعباس فضلعلی" سپرده شد. این شهید بزرگوار در طول کمتر از دوسال، فراتر از وظیفه ی خود فعالیت‌های مثمر ثمری در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی انجام داد و سرانجام در روز 22بهمن سال 1392همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که مشغول آماده‌سازی غرفه‌های فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز بود، دچار سانحه‌ی برق گرفتگی شده و به ملکوت اعلی پیوست. از آن پس به پاس خدمات و تلاش های بی‌وقفه‌ی آن فعال جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی، قرارگاه های تحت مسئولیت ایشان، به عنوان قرارگاه «امیرعباس فضلعلی»، مقطع جدیدی از فعالیت خود را آغاز کرد. انشاءالله همه‌ی ما ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشیم.
پس از وقایع اتحادیه انجمن اسلامی البرز در مرداد سال93 و اخراج نیروهای ارزشی توسط ابوالحسن معظمی گودرزی، قرارگاه زنده یاد امیرعباس فضلعلی، به عنوان یک قرارگاه فرهنگی مستقل، فعالیت خود را ادامه داد و به یاری خداوند متعال این روند را ادامه خواهد داد.

نوای عشق
آخرين نظرات

هنوز یاد همه ی ما ها هست که در سال 88، پس از آنکه جمعی سخن از تقلب و تخلف در انتخابات زده و به نتایج اعتراض کردند، مقام معظم رهبری با تمام گروه های ناراضی تشکیل جلسه داده و در فضایی آرام با سعه ی صدر تمام ، سخنان آن ها را شنیدند و آن جمع را متقاعد کردند که پیشنهاداتشان صحیح نبوده و ادعای آن ها راجع به تقلب ادعای نادرستی بوده است.
نکته ی حائز اهمیت در این ماجرا تحمل صدای مخالف، از سوی مقام معظم رهبری است که بارها و بارها به عنوان شاخصه ی مهم گفتمان اصولگرایی از سوی ایشان، مدنظر قرارگرفته است.
مخالفینی که بعضی با اساس و بنیان نظام به بن بست رسیده و میخواستند از کشتی نجات انقلاب اسلامی پیاده شوند.
داشتم با خودم فکر میکردم جمع فعالان فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز، از مخالفین و معاندین قسم خورده ی انقلاب کمتر بودن که لیاقت نداشتند با آن ها جلسه ای گذاشته شود؟
آقای معظمی گودرزی که مسئول اتحادیه استان البرز است، به عنوان کسی که ادعا میکند سرباز مقام معظم رهبری است، چگونه توصیه های ایشان در رابطه با تحمل شنیدن صدای مخالف را زیر پا میگذارد و به دروغ و تهمت روی می آورد تا عملکرد گروه اخراجی های اتحادیه البرز را زیر سؤال ببرد؟
وی چگونه و با چه ادله ای تمام نیرو های خدوم و کار بلد و انقلابی اتحادیه البرز را که در سخت ترین شرایط نگذاشته اند این پرچم نابود شود، از اتحادیه البرز بیرون کرده و با داس به استقبال خدمت های گذشته میرود؟
آقای معظمی گودرزی میداند که اگر کسی به گروهی حرفی بزند و به گروهی دیگر عکس آن کلام را بگوید،در اسلام به عنوان منافق و  دو رو شناخته میشود؟
آقای مسئول جدید اتحادیه البرز میداند که در نهادی که برای تقویت دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی به وجود آمده و وظیفه ی دیگری ندارد، حق توهین و بیرون کردن دانش آموزان آنهم با الفاظ زشت را ندارد؟
خالی از لطف نیست که خوانندگان این مطلب، لیست افراد اخراج شده از سوی ابوالحسن معظمی گودرزی،مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز را ببینند تا خود در مورد شخصیت او به قضاوت بنشینند:
مهران بهرام، معاونت برنامه سازی و توسعه شبکه برادران اتحادیه استان البرز و سرپرست سابق اتحادیه استان
معصومه آقائی، معاونت برنامه سازی و توسعه شبکه خواهران استان البرز
حمید صمصامی، مدیر اجرایی اتحادیه استان البرز
مجید امیری، مسئول فناوری اطلاعات اتحادیه استان البرز
محمد امین سلیمی، مسئول اتحادیه شهرستان کرج
علی نظری، کارشناس برنامه سازی و توسعه شبکه ی برادران و مربی قرارگاه های ناحیه3 کرج
گروه کثیری از مربیان خواهران که از فارغ التحصیلان مجموعه نیز بوده اند و به دلیل انتقاد و نصایح خیر، اخراج شده اند،
دانش آموزان مؤمن و انقلابی و بصیر عضو قرارگاه استان البرز)شورای دانش آموزی اتحادیه استان البرز)که به دلیل انتقادات اخراج شده اند
و بسیاری دیگر که شاید ما تا کنون خبردار نشده ایم و یا به دلیل زیادی تعداد از قلم افتاده باشند.
افراد بسیاری نیز وجود دارند که به جرم اینکه کار فرهنگی اتحادیه را بلد هستند در شرف اخراج قرار دارند.
به راستی این همه عزل و به تبع آن نصب افراد دیگر که همه میدانند با امور فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی بیگانه اند، به قول آقای معظمی گودرزی "به مصلحت نظام" است؟
جرم این افراد فساد مالی،فساد اخلاقی، بی سوادی، بی تدبیری، سوءمدیریت و... بوده است یا این افراد به خاطر انتقادات به حق و سازنده اخراج شدند؟
آقای معظمی گودرزی، اگر برایتان میسور است در پیشگاه خدای عادل و حکیم، توضیح دهید که با چه نیتی دست به این اقدامات زننده آنهم در فضای فرهنگی این روزهای کشور زده اید؟شاید هم اخراج نیرو های انقلابی، درسی باشد که از دولت جدید به امثال شما آموخته اند؟
مسئولین بالاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پاسخگو باشند...
سکوت در این امور مهم و حیاتی در این فضای فرهنگی کشور، که بازار اخراج نیرو های انقلابی داغ شده است، خیانت به خون شهداست...

نظرات (۱۶)

ابتدا از آقای معظمی  گودرزی به خاطر اخراج نامبردگان فوق کمال تشکر را به عمل می آوریم
  ما ثابت می کنیم که فساد آقایان بی تدبیری و فساد اخلاقی و مالی بوده است . آقای بهرامی چطوری مسئول اتحادیه شد که باعث ..... شهادت امیر عباس فضلعلی شد ......؟....   
بهتر  که به عقلتان رجوع کنید ؟.......
پایگاه واقعی شهید امیر عباس فضلعلی 
پاسخ:
به نام خدایی که رسوا کننده ی دروغگویان و درهم کوبنده ی هرزه زبان ها است!
به نام خدایی که که دوستانش همچون بهشتی ها و مطهری ها و مصباح ها به فساد اخلاقی و مالی و ساده لوحی متهم شدند!
به نام خدایی که به حجتش علی(ع) اتهام قتل عمار را زدند!
به نام خدایی که بعض از مخلوقاتش که«اولئک کالانعام بل هم اضل»بودند، خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس را به گردن خمینی کبیرش انداختند و او را متهم کردند!
به نام خدایی که همه ی ما را میشناسد و از ایمان و کفر و خدمت و فسادمان به خوبی با خبر است!
به نام خدایی که خود بهتر میداند چه کسی دروغ میگوید و چه کسی راست!
والسلام
  • خادم المهدی(عج)
  • این اولین باری نیست که چنین اتفاقاتی در یکی از اتحادیه های استان ها حادث میشه،بلکه به دلیل اینکه دفتر مرکزی براش مهم نیست که نیروهای اصیل اتحادیه ای سرکار باشن یا نه، چنین اتفاقاتی می افته.
    اونجوری هم که من متوجه شدم، این مسئول استان جدید شما هم همه نیرو های اصیل و آموزش دیده رو بیرون کرد و یه عده آموزش و پرورشی با اون نگاه های اداری رو به مجموعه آورده. امیدوارم هرچه زود تر مشکل شما حل بشه...
    سلام
    اگر بنا دارید فقط به انتشار نامه و مقاله و مطلب علیه معظمی گودرزی بسنده کنید و تازه در اون مطالب، فقط میزان کمی از خطاهای ایشون رو ذکر کنید و اهداف اصلیش از اومدن به اتحادیه البرز رو برملا نکنید، کارتون هیچ فایده ای نداره...
    آقای علی نظری تنها کسی هستش که از هدف و نیت شوم و پلید ایشون و تخلفات تشکیلاتی و نابلدی های ایشون و تیمش به طور کامل مطلعه...
    اگر میخواید کارها و تلاشهاتون بی اثر نباشه، با ایشون صحبت کنید و تخلفات آقای معظمی رو منتشر کنید و اهداف این آدم رو تبیین کنید تا همه بدونن...
    من ایشون رو میشناسم و میدونم برای چی اومده اتحادیه البرز...
    میدونم چطوری مجموعه ای که در طول سال 92تا شهریور93، گردش مالی بیش از 500هزار تومان رو نداشته، الان چطوری حسابش تو این مدت بیش از 30میلیون تومان جابجایی داشته...حالا که نیرو های انقلابی اخراج شدن،پول به مجموعه میاد تا خرج کارهای روتین و ظاهری بشه...
    سکوت نکنید که آقا رو خون به جیگر میکنه...
    این آقای مسئول جدید، خیال نداره با رفتن آبرومندانه ی خودش، جلو اختلافات و گندکاری های تیمش رو بگیره؟
    ای کاش مینوشتید به جای اخراج شده ها چه کسانی سر کار اومدن:
    آقای عطاران(از دوستان آقای معظمی در اداره ناحیه2) به عنوان معاونت برادران(جالب اینه که به اذعان کسانی که ایشون رو در اداره ناحیه2 میشناسن، ایشون کار خودش در اداره رو هم نمیتونسته درست انجام بده چه برسه به کار فرهنگی اتحادیه!)
    آقای ستایش(بازهم از همکاران آقای معظمی در اداره ناحیه2)به عنوان مدیر اجرایی و بازرسی(ایشون که به گفته ی دانش آموزان و کادر فعلی دفتر،فقط کارکرد آنتن رو داره و اصلاً رفتار با دانش آموزان و کار فرهنگی-تربیتی رو بلد نیست)
    خانم فروتن(باز هم از همکاران آقای معظمی در اداره ناحیه2)به عنوان مسئول واحد خواهران(روی زمین نشستن از نظر ایشون بی فرهنگی محسوب میشه!)
    آقای رضاپور(بازهم از دوستان آقای معظمی در اداره ناحیه2)به عنوان مسئول امور اجتماعی(!) و مسئول هیئت(ایشون از جمله کسانیه که به روش تربیتی مؤسسه نور و معرفت معتقده و خودش هم اونجا بوده و فعالیت میکرده)
    آقای فریدونی(استثناءً ایشون از اداره ناحیه2 نیومدن بلکه از مربیان اتحادیه بودن که به دلیل مخالفت و اختلاف فکری با طیف اخراجی،آقای معظمی به ایشون مقام دادن)به عنوان مسئول شهرستان
    واقعاً برای کسانی که این چیزا رو میبینن و فقط تماشا میکنن باید تأسف خورد...
    به آقای معظمی تبریک میگم!زودتر از اونچه که باید مأموریتش رو انجام داد و نیرو های انقلابی رو اخراج کرد و نابلد ها رو سر کار آورد...

  • انجمنی از استانی دیگر
  • سلام به دوستان گرامی متاسفانه معظلی که همیشه دامن گیر اتحادیه در استان هاست عدم ارزش گذاری به زحمات فعالین آنست که با بک تلنگر یا تغییر در مسولیت استان تمام خون دل خوردن ها به باد فراموشی سپرده می شود این دردی است که کما بیش تمام استان ها به ان مبتلا هستند و مقصر اصلی هم دفتر مرکزی است که کارکنانش حال ندارند به اطرافشان نگاه کنند چه برسد به سرکشی به سایر استانها مسول استان هم خود را یکه تاز میدان دیده و با برخورد سلیقه ای هر چه می خواهد می کند
    پاسخ:
    با سلام
    ای کاش مینوشتید از کدام استان هستید...
    به امید روزی که هیچکدام از فرزندان اتحادیه، درگیر چنین مسائلی نشوند...
  • عمار رهبر
  • با عرض سلام و خداقوت به برادران بصیر
    هرگونه تلاش و مجاهدتی در راه حفظ نهاد های انقلابی از دوستان جاهل و دشمنان عالم، به منزله ی جهاد فی سبیل الله است و مطمئن باشید اجر آن زائل نخواهد شد.
    برادران بصیر ما در انجمن اسلامی کرج، تلاش و مجاهدت و کوشش بی وقفه ی خود در مسیر اسلام عزیز و انقلاب مقدسمان را رها نکنند و تا کوتاه کردن دست جاهلان یا معاندان از مناصب حکومتی و فرهنگی-که تحقق همان دولت اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری است- از پای ننشینند...
    به امید آن روز...
    پاسخ:
    ضمن عرض سلام خدمت برادر گرامی
    صحبت های برادران ارزشی و ولایتمدار چون حضرتعالی مایه ی دلگرمی و استواری در این مسیر است...
    انشاء... بتوانیم ادامه دهنده ی راه و روش و منش شهدا و امام شهدا باشیم...
    گفته بودن اوضاع فرهنگی کشور داره به سمت بحران میره. ما فکر نمیکردیم انقدر اوضاع وخیم باشه...
    این دفتر مرکزی اتحادیه اصلاً اهل رصد استان ها هست؟
    میبینه داره چه میگذره در این خرابشده؟!
    اونا دیگه چقدر خوشخیال اند...
    فکر کردند مثلاً مسئول پیدا کردن....
  • سرباز رهبر
  • یه عده در نامردی و بی مروتی، دست هرکس و ناکسی رو از پشت بستند!!!!!!!!!!!
    آقای معظمی گودرزی در این موقعیت همچون امثال زنگنه و جنتی عمل میکنه!!!!
    هم تمام نیرو های متعهد و متخصص رو بیرون میکنه و هم به جای تقویت جناح مؤمن و انقلابی، اونها رو تضعیف میکنه....
    آخه آقای محترم!
    مگه گوشهات نشنید که آقا فرمود جناح مؤمن و انقلابی باید تقویت بشه! داری چه کار میکنی خبره ی کار فرهنگی؟!

    آقای معظمی! شرم نمیکنی از این همه خباثت و پلیدی که در مدیریت خودت اعمال میکنی؟
    فکر نمیکنی آخرتی هم باشه که ازت حساب بکشن؟ مطمئنی که اون دنیا خیال راحتی داری؟
    چطوری میخوای پاسخ خداوند رو در قبال این همه تهمت و نفاق بدی؟
    آدم از حرص یک عده برای پست و مقام و قدرت، متحیر میشه...بین چطوری انسان به ورطه ی دشمنی با خدا می افته...
    شما خودتان مانند اصحاب فتنه 88کارتان سیاه نمایی است یه کم انصاف وتقواهم خوب چیزیه - ااگرایمان ندارید حداقل آزادمردباشید!!!!!!!
    پاسخ:
    باسلام
    انشاءا... اگر حرف شما درست است، خداوند ما را هدایت کند....
    اما اگر حرف های ما بحق بوده و شما حرف ناصحیحی زده اید، انشاء... خداوند متعال شما را هدایت کرده و از سوءظن به بندگان خادم خود، نجات دهد.
    مایل هستیم سیاه نمایی ها و بی انصافی ها و بی تقوایی های خودمان را با مصادیق به ما بگویید تا ما را از ضلالت نجات دهید....
    انشاء... همه ی ما به فرموده ی سید الشهداء(ع) اگر دین نداشتیم آزاد مرد باشیم...
    التماس دعا
    من یکی ازاون دانش آموزانی هستم که نامه سرگشاده شماراامضانکردم چون فقط نظرات خودتون راقبول داشتید وانتظارداشتید چشم بسته امضاکنیم  تازه مدیرمدرسه ما امسال نام اتحادیه راشنیده ونام اتحادیه درمدارس ناحیه شنیده می شود این هم فعالیت واعتبارفرهنگی گروه جدیداست شماازفرصتی که داشتید استفاده نکردیدحالابزاریددیگران کارکنند وکمترتوهین کنید  
    پاسخ:
    سلام برادر عزیز
    گرچه فکر نمیکنم این اسم و کلام شما واقعی باشه(چون تمام افرادی که روز جلسه حضور داشتند رو میشناسم و نامشان رو به خاطر دارم و اطمینان دارم کسی به این نام در جلسه حضور نداشت)، اما فرض میکنم شما یکی از اون بچه ها هستید و نامه رو امضا نکردید.
    اولاً ما از کسی انتظار نداشتیم تا چشم بسته امضا کنه، حتی آقای محمدحسین رنجکش که یکی از دانش آموزان اتحادیه است و در جلسه حضور داشت، با این که با آقای محمد امین سلیمی خویشاوندی داشت، مردد بود که امضا کنه؛ حتی آقای نظری و آقای سلیمی بدون هیچگونه ناراحتی و کدورت، از ایشون خواستند که اگر به جمع بندی نرسیده، امضا نکنه... پس به کسی تحمیل نشد و کسی هم چشم بسته امضا نکرد!
    دوماً،دوست عزیز، امکانات سال پیش و امروز را مقایسه نکنید!اون روز گروه سابق دفتر اتحادیه،با سختی تمام برای برنامه ها امکانات مالی جور میکردند. در همان زمان هم بود که آقای یونس رشیدی که روابط عمومی اتحادیه بود(و به دلیل نفاق و مدیریت انگلیسی مئابانه و اختلاف انداز آقای معظمی،استعفا داد)، بسیار عالی فعالیت کرد و موجب شد که امروز عموم سازمان ها و ارگان ها اتحادیه را شناخته و فعالیت آن را بدانند و نتیجه این بشود که امروز امکانات در اختیار دفتر اتحادیه استان باشد تا بتوانند اتحادیه را به مدارس معرفی کنند. به علاوه، چون آقای معظمی نیروی خود آموزش و پرورش هستش، آموزش و پرورش با او همکاری میکنه و امکانات در اختیار او قرار میده و اصلاً معنی نداره به نیروی خودشون کمک نکنند؛ اما در دوره قبل آموزش و پرورش به سختی همکاری میکرد و نه تنها کمک نمیکرد، بلکه در مواردی سنگ اندازی هم میکرد...
    گروه قبلی اتحادیه شاید از فرصت قبلی خود و آنچه که توانایی و استعدادش بود، به اندازه استفاده نکرد، اما خداوند شاهد است که فراتر از حد توان و امکانات مایه گذاشت که در ازای آن هم هیچ اجری طلب نکرد...اجرهم عندالله
    به علاوه، گروه قبلی از اتحادیه استفاده ابزاری نکرد اما ... . انشاء... به زودی مقاصد آقای گودرزی از آمدن به اتحادیه برملا میشود و همه حقیقت را درمیابند.انشاء... تا آن روز دیر نشده باشد.
    در ضمن ما توهینی به کسی نکردیم، فقط حقایق را بازگو کردیم...
    اگر واقعاً رست گفته باشی و از دانش آموزان بوده باشی، که اونچه نیاز بود پاسخ داده شد...
    اگر هم دانش آموز نیستی (که بعید هم نیست این طور باشه)باز هم ممنون که با طرح شبهاتی، ما رو وادار به پاسخ و رفع شبهه کردی!
    همیشه این رو بدونید، نقطه ای که دشمن فکر میکنه نقطه ضعف ماست، میتونه نقطه قوت ما باشه که اینچنین نیز هست...
    التماس دعا
    "من رضی بفعل قوم فهو منهم" هرکس به عمل گروهی راضی باشد،از آنهاست
    اسم امیرعباس فضلعلی رو هم به عنوان اخراجی بنویسید، چون مطمئنم اگر زنده بود همراه این جمع اخراج شده بود
    تف به حب دنیا..........
    عکس شهدا رو میبینن و احترام هم میکنن ولی در عمل خون شهدا رو پایمال میکنن....
    این مجموعه ی شما مگه بالاسر نداره که هرچی میشه هیچکس پاسخی نمیده؟!
    من گروهی که اسمشون در این نامه اومده رو میشناختم و کارشون رو هم دیده بودم...
    واقعن انجمن اسلامی لیاقت نیرو هایی مثل آقای بهرام و تیمش رو نداره...
    این تیم سابق هرجا بره موفق خواهد بود...
    براشون آرزوی توفیق میکنم...
    به امید روزی که دیگه از این اخبار ناراحت کننده نشنویم...
  • انجمنی سابق
  • خیلی برام جالب بود که فهمیدم این حرفا رو آقای فریدونی زده...
    اصلاً از ایشون چنین انتظاری نبود...
    خدا همه رو به راه راست هدایت کنه...
    آقای فریدونی!آدم وقتی با هر دو گروه مخالف همراه باشه،یا خیلی آدم خوب و معصومیه، یا اینکه خیلی آدم دو رو و اهل تزویره.
    انشاء... شما زو گروه دوم نباشید...
    سلام - آقای فریدونی راکه شما بعنوان نخبه معرفی کردید جالب بودکه عملکردگروه قبلی رادرخصوص قرارگاهها درکارگاه آموزشی مربیان نقدکرد
    پاسخ:
    امام خمینی(ره):نقادی و تخطئه از مواهب الهی است.
    دوست عزیز، کسی ادعای عصمت نکرده و دوستان ما هم ادعایی ندارند که بدون هرگونه خطایی فعالیت کرده اند،اصلاً مشکل ما همینه که به نقد های ما توجه نمیشه و نصایح ما و دوستانمون رو نادیده میگیرند.
    ما مثل آقای معظمی نگفتیم دهن هر منتقدی رو باید گل بمالند تا هیچکس حرفی نزنه، ما از نقد استقبال کرده و میکنیم و اساتید ما که از کادر و مربیان سابق هستند نیز همین نظر رو دارند.ما همیشه از انتقاد استقبال میکنیم...
    اما شما دوست عزیز،بدونید مربیان و کادر قبلی در نهایت مظلومیت هستند که مثل امثال آقای فریدونی، تریبون نقد در اختیارشون نیست و کسی هم نیست که قضاوت کنه و یا اثبات کنه که حرف و نظر آقای فریدونی صحیح بوده یا عمل گروه قبلی.
    شما یک درصد احتمال بده که آقای فریدونی اشتباه کرده باشه!
    موضوع اصلی و مهم نوع نگاه تیم فعلی و تیم سابق به نقد هستش.تیم فعلی هر منتقدی رو اخراج کرد اما تیم سابق با تمام منتقدین که امروز هرکدوم به پست و مقامی رسیدند، مماشات کرده و کنار اومد.
    قضاوت اینکه کدامیک درست عمل کردند هم با خود شما...
  • جوان بصیر
  • ظاهرن انتشار این مطالب سبب شده تا آقای معظمی گودرزی مجبور شوند در جلسه ی اخیرشان با مربیان اتحادیه استان، به خدمت های تیم گذشته اعتراف کرده و از آنها تشکر کنند تا بیش از این التهابات افزایش پیدا نکند...زیرا شخصیت ایشان به گونه ایست که اصلن خود را خطاکار نمیداند و همیشه دیگران را مقصر میپندارد...
    آقای معظمی!
    فرزندان انقلابی اتحادیه البرز، از خون دوست و برادرشان نمیگذرند و نمیگذارند این خون، پایمال شود...
     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">