پایگاه اطلاع‌رسانی قرارگاه امیرعباس فضلعلی

هر مجموعه انجمن های اسلامی در هر کجای کشور، یک سنگر فرهنگی و فکری است.«مقام معظم رهبری»
پایگاه اطلاع‌رسانی قرارگاه امیرعباس فضلعلی

قرارگاه محلی است که در آن افسران جوان جنگ نرم گرد هم می‌آیند تا اطلاعات خود را در مباحث اعتقادی، اخلاقی و تشکیلاتی بالا ببرند. قرارگاه انجمن های اسلامی ناحیه 3 کرج در سال 91 با عنوان قرارگاه حضرت علی‌اکبر(ع) در مقطع راهنمایی و با نام حضرت میثم تمار در مقطع دبیرستان، شروع به کار کرد. مربی و مسئول این دو قرارگاه از ابتدای تشکیل به فارغ التحصیل انجمنی، نیروی ارزشی، نخبه و خدوم انقلاب اسلامی، برادر "امیرعباس فضلعلی" سپرده شد. این شهید بزرگوار در طول کمتر از دوسال، فراتر از وظیفه ی خود فعالیت‌های مثمر ثمری در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی انجام داد و سرانجام در روز 22بهمن سال 1392همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که مشغول آماده‌سازی غرفه‌های فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز بود، دچار سانحه‌ی برق گرفتگی شده و به ملکوت اعلی پیوست. از آن پس به پاس خدمات و تلاش های بی‌وقفه‌ی آن فعال جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی، قرارگاه های تحت مسئولیت ایشان، به عنوان قرارگاه «امیرعباس فضلعلی»، مقطع جدیدی از فعالیت خود را آغاز کرد. انشاءالله همه‌ی ما ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشیم.
پس از وقایع اتحادیه انجمن اسلامی البرز در مرداد سال93 و اخراج نیروهای ارزشی توسط ابوالحسن معظمی گودرزی، قرارگاه زنده یاد امیرعباس فضلعلی، به عنوان یک قرارگاه فرهنگی مستقل، فعالیت خود را ادامه داد و به یاری خداوند متعال این روند را ادامه خواهد داد.

نوای عشق
آخرين نظرات

آنان که از خدا حزب اللهی تر میشوند...

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸ ب.ظ

قال الصادق(ع):کونوا لنا زینا و لا تکونوا لنا شینا

                            امام صادق(ع):{ای شیعیان ما}برای ما زینت باشید نه مایه ی خواری و ذلت.

بعضاً دیده ام که گروهی به اسم طرفداری از اهل بیت مظلوم پیامبر، به برگزاری مراسمی به نام "عیدالزهرا" یا به تعبیر خودمان "...کشان" در روز و شب 9 ربیع الاول همت میگمارند.

گذر از اینکه نمیدانم این افراد محب(نه شیعه ی علی الاطلاق و حقیقی) اما جاهل، چه سندی برای این اعمال و افعال مضحک خویش دارند،سؤالی به ذهنم خطور میکند که این گروهی که به اعمال خود نمی اندیشند،آیا با خود فکر نمیکنند که چرا نائب امام زمان(ارواحنا له الفداه) یعنی مقام معظم رهبری(حفظه الله)، کارشان را نه تنها تأیید نمیکند بلکه به شدت تقبیح میکند؟

آیا بعضی از دوستان نمیدانند که با تمسخر کسی که برای گروه اعظمی از مسلمانان قداست دارد، آب به آتش تفرقه و اختلاف میریزند؟آیا از جمعیت اهل سنت جمهوری اسلامی خبر دارند؟

در این مجالس- که به عقیده ی ما قطعاً مورد تأیید اهل بیت نیست- حرف هایی گفته شده و اعمالی انجام میشود که یقیناً حرام است؛آیا به کار بردن کلمات رکیک ولو به نیت خنده و به اسم شادی کردن برای اهل بیت، روی ضمیرانسانی ما اثر سوء ندارد؟ حسن و قبح ذاتی یا عقلی اعمال از جمله اعتقادات صریح شیعه است به این معنی که اگر این حرف شایسته ی لسان انسان نیست،حتی برای دشمنان نباید به کار رود چون خود ما را آلوده میکند.

به علاوه قرآن کریم میگوید «به بت های مشرکین بدگویی نکنید تا آنان نیز به خدای شما بدگویی نکنند»آیا بعضی نمیفهمند معنی این آیه به چه چیزهایی اشاره میکند؟

گروهی دیگر نیز با استفاده از اینکه فتاوای رهبری در باره ی این مسائل، ناظر به مجالس خصوصی و فضاهای خصوصی و خودمانی نیست، جواز کار را برای خود صادر میکنند!

اول اینکه در متن فتاوای معظم له به هیچ وجه اشاره به خصوصی یا عمومی بودن مجلس نشده است! ثانیاً، اگر این حرف را نیز بپذیزیم، آیا به نظر شما در این زمانه با وجود دوربین های فیلمبرداری و گوشی های موبایل و وسائل گوناگون دیگر، آیا مجلس خصوصی وجود خواهد داشت که خبر آن به بیرون سرایت نکند؟عده ای نیز تصور میکنند که صفحات مجازی که این روزها کانون اتلاف وقت جوانان و عموم مردم شده اند، فضایی خصوصی و خودمانی محسوب میشود!چنین افرادی خود را به خواب زده اند، زیرا نمیدانند مبدع تمام این شبکه ها، کانون ها و مؤسسات صهیونیستی و یهودی هستند که به تمام اطلاعاتی که افراد در صفحات شخصی و گروهی دارند، اشراف کامل دارند!

انشاء... خداوند بصیرتی به همه ی ما بدهد تا بتوانیم به تشیع خدمت کنیم نه جاهلانه خیانت...

نوشته شده توسط علی نظری

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">