پایگاه اطلاع‌رسانی قرارگاه امیرعباس فضلعلی

هر مجموعه انجمن های اسلامی در هر کجای کشور، یک سنگر فرهنگی و فکری است.«مقام معظم رهبری»
پایگاه اطلاع‌رسانی قرارگاه امیرعباس فضلعلی

قرارگاه محلی است که در آن افسران جوان جنگ نرم گرد هم می‌آیند تا اطلاعات خود را در مباحث اعتقادی، اخلاقی و تشکیلاتی بالا ببرند. قرارگاه انجمن های اسلامی ناحیه 3 کرج در سال 91 با عنوان قرارگاه حضرت علی‌اکبر(ع) در مقطع راهنمایی و با نام حضرت میثم تمار در مقطع دبیرستان، شروع به کار کرد. مربی و مسئول این دو قرارگاه از ابتدای تشکیل به فارغ التحصیل انجمنی، نیروی ارزشی، نخبه و خدوم انقلاب اسلامی، برادر "امیرعباس فضلعلی" سپرده شد. این شهید بزرگوار در طول کمتر از دوسال، فراتر از وظیفه ی خود فعالیت‌های مثمر ثمری در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی انجام داد و سرانجام در روز 22بهمن سال 1392همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که مشغول آماده‌سازی غرفه‌های فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز بود، دچار سانحه‌ی برق گرفتگی شده و به ملکوت اعلی پیوست. از آن پس به پاس خدمات و تلاش های بی‌وقفه‌ی آن فعال جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی، قرارگاه های تحت مسئولیت ایشان، به عنوان قرارگاه «امیرعباس فضلعلی»، مقطع جدیدی از فعالیت خود را آغاز کرد. انشاءالله همه‌ی ما ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشیم.
پس از وقایع اتحادیه انجمن اسلامی البرز در مرداد سال93 و اخراج نیروهای ارزشی توسط ابوالحسن معظمی گودرزی، قرارگاه زنده یاد امیرعباس فضلعلی، به عنوان یک قرارگاه فرهنگی مستقل، فعالیت خود را ادامه داد و به یاری خداوند متعال این روند را ادامه خواهد داد.

نوای عشق
آخرين نظرات

سخنی با مسئول اتحادیه و همه ی بالادستی ها...

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ق.ظ

آن روز ها که جهادگرانه گرم کار و تلاش برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و منویات ولی امر مسلمین بودیم، به ذهنمان هم خطور نمیکرد که یک نیروی ارزشی و همرزم اما نابلد با امور مجموعه ی ما، به عنوان مسئول به این مجموعه آورده شود و اینگونه مجموعه را به قهقری ببرد.

آن روزها اتحادیه بود و چند نیروی خدوم که از زندگی و کار و تحصیلشان زده بودند تا دین خود را نسبت به مجموعه ای که همچون پدر تربیتشان کرده بود و حال به دوران مریضی و رنجوری رسیده بود، ادا کنند.در این راه همه ی نیرو ها علاوه بر امور اجرائی، در امور فکری و محتوایی و علمی نیز فعال بودند، تا جایی که اتحادیه علاوه بر ادای دین نسبت به امور انجمن های اسلامی مدارس، همچون مسجد و معبد و کلاس درس و بحث شده بود. این فضای زیبا و با طراوت، نشاط خاصی به مجموعه ی در حال رشد ما میداد.

آن قدر در دغدغه های انقلابی و فرهنگی مولایمان غرق بودیم که حتی عروج شهادتگونه ی بهترین برادر و دوستمان نیز خللی بر ما وارد نساخت و ما را نسبت به راهی که در آن قرار داشتیم، مصمم تر کرد.

زمانی که مسئول جدید آمد،همه ناراحت بودند؛از کادر و مربیان گرفته تا دانش آموزان و بقیه.سعی کردیم به همه قوت قلب بببخشیم و نسبت به مسئول جدید بال های رحمت خادمین انقلاب را بگشائیم.

اما افسوس که تقدیر، ورقی دیگر برای ما رقم زده بود...از چاله ی 11ماهه ی تنهایی و انزوای مجموعه نسبت به دفتر مرکزی، بیرون آمدیم و به چاهی عمیق افتادیم که میرفت تا تمام سابقه ی مجموعه را به نابودی بکشاند.

لیکن فرزندان انقلابی اعم از مردان و زنان دانش آموز و فارغ التحصیل و کادر و مربی اتحادیه، منسجمانه حرکتی پاک را آغاز کردند تا به مسئولین خود بیاموزند که دیده بانان انقلابی البرز، تیزبینی را از پیر خراسان به خوبی آموخته اند...همه هم قسم شدند تا به مجموعه ی خود، و آن شخص نابلد اما ارزشی و خدوم، خدمت کنند و در این برهه نیز این سنگر فرهنگی-فکری را از این تنگه ی احد، نجات دهند.

ای کاش مسئول جدید دست یاری ما را همچون شمشیری برنده نبیند و مسئولین امر، مارا به "الواطی گری" و "کودتاچی گری" متهم نکنند...

در آخر فقط یک جمله میگویم، گفته اند کلمه ی عذاب از ریشه ی«عذب» به معنای گوارا گرفته شده است.یعنی حتی  عذاب خداوند برای همه و به خصوص اهل معرفت ،حلاوت و گوارایی خودش را دارد و در نهایت به خیر بندگان خاطی است. ای کاش بفهمند که تندی ما به خاطر خودشان و به خیر خودشان است...ای کاش بفهمند که ما به فکر آبروی او هستیم که میگوییم یا اصلاح کن یا برو...ای کاش میفهمیدند که ما خادمیم نه انسانهایی "نفهم" و "شب نامه نویس"

ای کاش میفهمیدند...

ای کاش بفهمند...

عضو کوچک این جمع،

علی نظری

 

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">